info-steel-21

Det H PL8*120 6*ingelaste bus met binnendraa PL20*200 3D 3D Kabelgoot.pdf 04-10-2008 14:23:38 10° 12447 2032 6410 2032 +10.420(ref.peil) Ø323.9/6.4 Ø141.3/9.5 394 200 250 30 20 D20 Ø88.9*5.5 PL20*200 PL15*330 750 330 20 250 350 2032 Ø141.3/9.5 200 150 +9550 870 2950 1200 1750 200 250 Ø42.2/3.6 Ø141.3/9.5 2032 2032 Ø141.3/3.4 Ø141.3/6.6 Ø141.3/3.4 4645 109 1425 1424 1424 PL20*200 PL15*280 Ø219.1/6.4 Ø42.2/3.6 970 350 4040 1846 110 90 720 2540 1200 1340 141 Ø141.3/6.6 233 500 +9700 +10.420(ref.peil) 280 20 249 250 250 5° +14993 Snede.pdf 04-10-2008 14:19:58 categorie C 127 onderscheid tussen de oorspronkelijke gevels en de nieuwe aanvulling - de luifel - wordt hierdoor duidelijk gemaakt. Ook de duurzaamheid en onder- houdsvriendelijkheid van staal was doorslaggevend. Op een plaats waar dagelijks tientallen duizenden reizigers passeren, is de structuur zeer kwetsbaar voor allerhande vormen van beschadiging. différenciation entre les façades d’origine et la nouvelle addition - l’auvent - est évidente. La dura- bilité et la facilité d’entretien de l’acier ont égale- ment été déterminantes. À cet endroit où défilent chaque jour des dizaines de milliers de voyageurs, la structure est très vulnérable à différentes formes de dégradation.

RkJQdWJsaXNoZXIy MzE2MDY=